Lördag då.

Och ska vi ha en chans att vinna stora Mello så bör vi skicka denna!

http://www.youtube.com/watch?v=Z4PMQB5zmAU

Låten e svinbra å hon gör ett häftigt framträdande. Sen att JAG ääälskar Dead by April (nåja, Jimmy å jag SKA iaf grawla ikapp en vacker dag  ;) Mohaha) , och mitt ekorrgos Ulrik Munther, DET e en annan sak! Tror iaf att Loreen har större chans i den stora.
 
Sonen: MÅSTE du lyssna på SAMMA låtar hela tiden.. (jag lyssnade på Soldier me Ulrik ) ..hahahah

Vaknade i morse me värsta förkylningen, igen!! Hostan började PRECIS ge med sig!! Kill me please... har ju liiite späckat schema nästa vecka om vi säger så... ;) har ju iaf inte tid å vara sjuk. :P

http://www.youtube.com/watch?v=FToyVkqPW7Y&ob=av2n

Lite Nikki piggar alltid upp! Annars e mina TVÅ frikort Dave Grohl och Nikki... vilket jag talat om för mitt ekorrgos..lika bra å vara tydlig från BÖRJAN. ;D

Over and out fr den blivande 28åringen :) :o/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0