New England

....kan få en att känna sig blond! =o/ Haha men då är jag snabb att tala om, att min riktiga hårfärg faktiskt ÄR blond! =)

  <--- jorå, så att.... =))

Lägg märke till "fly" luggen och de TYPISKA axelvaddarna, för den tidsepoken! =P

Hur som helst, så fick jag liksom inte ihop, att stilen hette New England, när det är USA flaggan som är motivet!!!  Daaah!! Min fina Roger var tvungen att ge mig en historielektion, right there... :P

Kan ju villigt erkänna att varken geografi eller historia , var några lektioner jag frekvent besökte under högstadietiden...nåt jag idag kan ångra... :0/

Mitt yngsta yngel, däremot, fick oss ALLA att tappa hakan, när vi spelade ett frågespel på nyårsafton, och frågan löd "Vilken svensk kung dog av förgiftning?" Och han svarar" Erik XIV, och jag TROR det var av ärtsoppa som hans bror Johan gav honom"....jag bara stirrade på honom- va säger du, unge???? Hahahah- sin fars gener där, INTE mina!!! Hahahaha

Men nu är det The Big Bang Theory, å sen är det natti natti!! Så man e någorlunda alert på jobbet! =)

Pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0