Mitt stjärntecken! ;)

Positiva egenskaper för fisken:

* Vänlig och med stor förmåga till empati - När du blöder gör jag det med

* Känslig och fantasifull, ofta konstnärligt lagd - I unga dar ja, sen kom alkohol


* Kärleksfull romantiker - Jodå, tänder lite levande ljus ibland när jag ska......

 
* Mycket hjälpsam, osjälvisk och beskyddande - Är för svag för att skydda nån fysiskt, men verbalt visst


* Kan vara mycket djup och filosofisk - Mycket mer än det är jag inte


* Anpassningsbar - För kass allmänbildning


Negativa egenskaper för fisken:


* Blir lätt överkänslig - Konstant


* Så mottaglig för andra att det ofta nästan saknas egna åsikter - Stämmer fantastiskt bra


* Tar gärna den ”lätta” utvägen, ofta svag och lättledd - Jodå...lättmanipulerad ska läggas till


* Dåligt självförtroende - Hade vunnit SM i den sporten


* Lever gärna i en drömvärld eftersom den riktiga är alltför hård för dem - Min värld är fin men falsk...


* Kan verka konturlös och är ofta opraktisk och slarvig - Stämmer väldigt bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0