You gotta be crazy...

..för å överleva ibland. Vissa dagar vill man ju helst dra ner rullgardinen å aldrig dra upp den igen..bläää! Som TUR är, så är jag ju för det mesta en glad skit, men även glada skitar kan ju ha en mindre glad dag ibland. =)

Konsultation blev till operation idag, bara huxflux, och det är ju bra, men nu sitter jag här med sydd rygg å väntar på provsvar...det är säääkert ingen fara.. men ändå. :o/

Som grädde på moset, så börjar jag bli duktigt förkyld, med ont i halsen , hosta å sånt trams! =( Jaa, jag veeet att ALLA e sjuka nu, men det gör väl inte MIG gladare? Nä precis.


Å så det här med karlar... haha näää jag orkar inte... =) Jaja, visst, han ÄR aaaaalldeles jäääätteung..men va spelar det för roll....?? Same same liksom. ;)

Livet e för kort för å lägga ner energi på nån annan, man kan gott lägga den tiden på sina barn, konserter, kryssningar, resor, vänner, sig själv istället. Men OOOPS- det är ju DET jag gör!! =oP

And after all, life IS good, konstaterade hon nöjt!! <3 


Har dock en annallkande 40 års fest å ta ställning till... men det blir nog bra... å nej jag har ICKE känt av någon 40års kris WHAT SO EVER!! ( även om flera andra påpekat att jag har en.....HMMPF! ) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0