Ulrik i Mello =)

http://www.youtube.com/watch?v=IsCtAMauIRo&feature=related

If you wanna know, you wounded me, you wounded me down to the bones...fäään så bra han e, min lilla gos Ulrik! 
:))

 Jag vet att även denna länk kommer bli borttagen snart, men lyssna gärna innan, för låten va klart bäst ikväll! =)
Davids låt var också helt okej, och jag inser hur luttrad jag är, som gissat rätt på vilka som går vidare, både denna gång och förra gången! THIS BIJATCH knows her SHIT!! =))

Idag har vi varit på sonens dans samt på bio..höll på å hosta sönder lungorna inne på biografen..mindre käckt. =O

Skulle egentligen gått ut me pappa och Proppen idag, men nae... nysydd å tokförkyld..men Next time , då jääälar!! =)

Så hes som jag är, så påpekade nån att jag skulle passa in uppe på BP idag bland grogghaggorna där.. haahah skjuter hellre mig själv =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0