Skottdagen ;)

Finner det ganska underhållande att den enda dagen då kvinnor får fria, samtidigt heter SKOTTdagen... mohahah....:))

Sonen berättade detta för mig...ja att idag är den dagen jag får fria till nån alltså... Jasså, vem tycker du jag ska fria till då? undrade jag... Roger! svarade han, inte heelt otippat. ;)

Så sagt och gjort, jag ringde å friade (mohahaha) å fick svaret " Jag gifter mig inte med nån som lyssnar på Ulrik Munther"... Hahaha!! Vidarebefodrade detta till sonen som svarar " men SLUTA å gör det då!!" Hahaha jaa dööör... "Precis! Smart pojk".. svarade Roger då... å Erik "Det har han rätt i! "...varför ska dom alltid gadda ihop sig emot mig ???? Hahaha

Kryssningen gick bra å vi var både på seaworld o på restaurang å en massa annat... super nice :) Förrutom att lilleman har problem med huvudvärk o ögonen..så ja ska gå å kolla det imorgon.. hoppas inte det e nån fara. Men alla e ju sjuka nu verkar det som.. å jag har ju hostat i en månad snart. Pläää :P

Å imorgon är det en vecka kvar sen e man ...25!! Partaj :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0