Brolle my man! <3

http://www.youtube.com/watch?v=sgAL6IgCx10

Ah! Så jäääla bra det var!! =) I´m in löööv with Brolle! Jag sa : Brolle! Jag kan föda ditt barn!! Haha men han svarade inte på den... ;) däremot tittade han mig djupt in i ögonen när han sjöng den här:

http://www.youtube.com/watch?v=yVCcm-SXedk

..så nu är jag lite osäker på hur jag ska tolka detta..?? Hahahah :))

Så inget Mello för mig igår, men av kommentarerna på Fb, så verkar jag inte ha missat något. =)

Vi dök även in på Gh en stund.. ha ha  herrejösses va kul det var :) Och innan Brolle så åt vi på en asmysig restaurang...;)

En kanonkväll me andra ord!! Och Vicks var min stora räddning och min trogna följeslagare hela kvällen... satans hosta.. ger sig icke!! Blir kanske att gå tillbaka till läkaren i början av veckan iaf.


// Freedom´s just another word for nothing left to lose.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0