Judas Priest!

http://www.youtube.com/watch?v=lnQ4_oO5bWw


Klippet är från konserten..såå jävla bra!!! R och jag rockade järnet.... ;) Fast bästa låtarna den kvällen tycker jag ändå att Night crawler och Blood red skies var... eller...ja vet inte! Allt var bra!!!! =))
Han tar inte lika många höga toner längre, men NÄR han tar dom, så gör han det fortfarande KLOCKRENT!!! Han besitter ju en enorm röst den karln!! =)

Jag har fasen inte vart på Hovet sedan jag förlovande mig me min förra äkta hälft,har jag för mig, så det e ett tag sen..( men man fick ju lite flashbacks då vi hade en ganska trevlig kväll där på Hovet... he he :P)

Det var första gången jag såg Judas Priest...faktiskt... =)) Hammerfall var förband, men då satt vi inne å drack nån cider/öl på ett hak i närheten.. astrevligt!  Man får ju garva när man e med mupparna fr Väsby..haha =)

Nu till ett tänkvärt citat:

"Vem som helst kan bli arg- det är lätt. Men att bli arg på rätt person och lagom mycket, vid rätt tillfälle, av rätt anledning och på rätt sätt-det är inte lätt."


// Ha en nice friday för det ska vi ha ! =D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0