Äggstra trevlig påsk :P

Tankar...tankar som snurrar . Life ain`t something easy. Men man får aldrig mer än man klarar av. Jag är stark. Så stark. Och det har jag lärt mig om mig själv.
 
Jag har klarat så mycket. Och nu kommer det mer. men det e ingen fara. Jag fixar det också. Även om min smärta ligger i barnen. Och DET gör ont. För man vill skydda. Och man förstår inte. Men jag vet att JAG finns där. No matter what! Och älskar dom över allt på jorden. Och DET vet dom! Och karma tar hand om resten. (Det har den förresten redan gjort).

Livet...livet går fort. Fortare för vissa. För mig snurrar det för fullt nu. Förändringar. Och MER förändringar.
Val...val ska göras...å görs hela tiden. Vad blir bäst? Vad är rätt? Vad är mindre bra? För val är något man får ta konsekvenser av. Det har jag OCKSÅ lärt mig.

Påsken var fantastisk. Och jag insåg att jag har närt en pokerspelare vid min barm!;) Fasen vilken talang han är, min lilla minigris! Klockers på poker!!! :))


 <--- bästa bästa!!! =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0