Första advent stundar!

..och igår fick jag mina provsvar  :( som resulterade i, att jag gjorde det där ryggmärgsprovet iaf. Jag har hög smärtröskel, kunde jag återigen konstatera.... 

Nu håller jag tummar och tår!!!

Har handlat lite julklappar idag, och vi var i en affär som min yngsta son BÅDE kissade och bajsade på sig i, för ca fyra-fem ?? år sedan, påminde min äldsta mig om... så snällt av honom!!! SÅNA minnen förtränger nämligen jag!!!! ;) Men ..haha..jag minns att hans pappa gick ut å satte sig i bilen med honom... ha ha h!! =))



Dagens låt får bli denna , då jag ÄLSKAR The Hives kompet i bakgrunden, plus att han är en av de vackraste män som någonsin levat! :)

http://www.youtube.com/watch?v=zWDcot2YezA&ob=av2n




Ha en mysig kväll, för det ska VI ha... ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0