Och hon...

..gjorde ALLT för å dra ut på städningen! Hahaha 

Sonens hosta tar sig allt nya proportioner, men jag håller tummarna för att det vänder!! Positiv e mitt mellannamn!! ;)

Nyår imorgon, å jag sitter å flinar åt att folk verkligen e ute i sista minuten...att dom inte lär sig!! Man KAN handla champagne en TISDAG! Maten kan man OCKSÅ köpa INNAN! =))´

Vi firar in det nya skitåret (mohahaha) i goda vänners lag, med mat dryck och STORA raketer! (hjäälp!)
(såvida lillkillen inte dukar under fullständigt) 


       <---skobeslutsångest? =)


Pyzz - nu ere fanimej på tiden att jag drar igång med städandet!!! Ut me tomtar å trams!! =) 

Over´n out fr min nya laptop!!! =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0