Grattis till

..brorsan, som fyller 34 idag!! =)

Och lycka till med det nya fina huset! Vi LÄR hänga där VARJE sommar!!! =)

Och grattis till dig också,"Pierre" ....ha ha hah  =P

Håller på å lagar fiskgratäng med potatis nu.. e ashungrig! =)

Sen ska jag iväg å klippa å färga håret på en vän... han behöver verkligen det! =)

Långt är det ju.... =)

Imorgon jobbar jag sent, som vanligt... vore underbart om sonen hade en viss person dessa dagar.. inte för att jag inte löser det ändå..men iaf! =)

Lite mer stress bara! Men vi har många fina människor omkring oss, både jag och sönerna!! <3


Tack för att ni finns för oss!! <3




// " You never will find, another love like mine..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0