Helvetesveckan!!

Japp!! Vissa veckor e helt enkelt fööör jävla mycket!! =(

Jobbar tre kvällar i rad den här veckan, plus att minstingen har fotbollsträning två kvällar. Och dessutom, är hela helgen fucked up, med BIKdagen på lördag, då det är match, samt matcher i Järna på söndag. På söndag är det också två (!!) kalas SAMMA tid!!? Och som om inte DET räcker, så har jag tid hos hudläkaren på fredag OCH så skulle vi OCKSÅ hinna med Grönan!!! =/
Jag har även min mellankille i helgen.

HUR går detta IHOP???? Svaret är, att det GÖR det ju inte!!! =(
Klona sig?? JA TACK!!!!

Har en fruktansvärd huvudvärk... =)



// "Stand up and Shout!!"


Kommentarer
Postat av: jimmy bergqvist

Som jag ser det så är det lugnt... en riktig toppenhelg.



FRE: hudvård - och sedan kvalitetstid på kvällen.

LÖR: Skit i BIK-dagen den är överskattad - i värsta fall får ni väl städa BIKupan som straff eller ett extra pass Bingolotter på EllBe. Åk till Grönan istället.

SÖN: Skippa båda kalasen antingen genom korseld - dvs. till ena kalaset säger ni att ni ska till det andra och sedan tvärtom. Eller så avbokar ni bara - föräldrarna blir säkert glada om det kommer några barn mindre (iaf. om de är normalt funtade). Istället spelar ni matcher i Järna och tar igen det ni missade på lördagen.



Hur svårt ska det vara... s

2010-05-25 @ 23:36:23
URL: http://www.jimmyroger.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hahaha!!! Ja DU är så klockren!!! =)

2010-05-26 @ 19:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0