Lördagen den 15/5

I dag skulle min mormor ha fyllt år... miss her.. <3

Va händer, gott folk?? Själv var jag bortbjuden x2.. men valde att stanna hemma ist...  =)
Min mellanson är ju här, å då är det ju mysigt att vara hemma med honom, såklart!

Nu är det nästa, av mina barns pappa, som har råkat ut för nåt... i fejjan...Could´nt care LESS ...sonen däremot undrade.. å va svarar man när man inte vet... han kan nog dö förmodligen, utan att vår son skulle få veta nåt...ungefär den nivån är det på... =)

Solen har ju varit underbar idag..varit uuuute, å så satt jag på ballen en stund förrut...schweinvarmt... =)
Går ju inte att sitta där någon längre tid direkt...

Imorgon ska vi iväg på fotbollssammandrag, ska bli kanon kul!! Så det blir till att fixa matsäck ikväll...för sonen spelar ju matcher i två omgångar, så det går nog åt, att äta nåt emellan matcherna. =)

Just nu, går han runt å sjunger att han "ska flytta till Confusenbo"....ha ha ha ha !!!  =)

Jaa gööör så du... ha ha ha 




// " I don´t care if it´s wrong or right, I´m already cursed"




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0