23/5-10

Jag och min son har just tittat på "Snabba Cash", och himlars va BRA den var!!! =)
Joel .K e ju inte helt obehaglig att titta på, han heller... =)

Dom som har läst boken däremot, säger att filmen inte e lika bra, fast så är det ju nästan jämt...det går ju aldrig att få med så många detaljer i en film, som man får i en bok. Men jag hade väl "tur" då, som inte har läst "Snabba Cash"!! =)

Däremot, är ju en annan film som jag vill se, baserad på en bok som jag HAR läst, faktiskt en av mina favoritböcker dessutom, och det är filmen "Shutter Island". Leo DiCaprio har huvudrollen i den. =)

Jaha, imorgon är det jobb igen, för de som har ett!! =)
Helgerna "springer" alltid, medans veckorna, har en tendens att "lunka" fram... =)

Den här helgen, har gått i "party style", kan man säga... ha ha  =)

Nee men har iaf  haft jättekul i helgen. Har både hunnit med att vara ute å äta, samt varit å kollat på ett av mina favve coverband. =) Så idag har jag varit lite trött, men jag masade mig iaf till maxi å storhandlade, å sen var jag å hämtade min lillkille där han har varit under helgen. =)
Det va asläskigt när jag va på maxi, för åskan slog ner där utanför... huuu...=/

Nu måste ja gå å tvätta brillorna, har fått nåt på dom....så nu skriver ja inte mer idag för ja ser ändå inte VAD jag skriver!! Hahaha =)



// " It´s one for the money, two for the show.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0