Officiellt!

Japp! Nu kliver han ur garderoben, allas vår egen Ricky Martin, eller Enrique Morales, som han egentligen heter,  och är nu officiellt homosexuell!! Men tjejer, nog ÄR detta en FÖRLUST??!!

Denna vackra skapelse, med höftrörelserna å allt liksom...  :o)





Å barn har han skaffat via insemination eller nåt, läste jag nånstans...




Yaaammmiiii!! Hur som helst!!! :o)


Förutom
denna "nyhet" i livet, så händer det så mycket saker nu , så ja har inte ens orkat blogga på sistone..för jag vet inte riktigt vart jag ska börja å sluta... ha hah


Min lilla kille va så gullig i dag.. rätt som det var så säger han " mamma..tack för att just DU är min mamma".. Söööt unge!!! Såna kommentarer får ens hjärta att smälta totalt.... och man känner att trots att man är ensam förälder, så gör man verkligen det bra!! :oD

Och det gör jag, det vet jag.







// " You gave me the better you.."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0