Västerås!

Vilken STOR arena dom har i Västerås azzå!!! Himla trevligt hade vi där i lördags...sonens fotbollslag VANN dessutom ALLA matcher dom spelade, och MIN SON gjorde ett mål!!!! *stolt mamma*
Vi hade picknickkorgen med oss, å ja skojade å sa att "nu fattas bara rockbanden"..för det va som ett festivalområde nästan!! Ha ha ha

Va inte hemma förrän på kvällen.. men då hade vi även hunnit med Donken.. he he det var han väl värd! =)

 Foton kommer later!! =)

På fredag är det skolavslutning, så jag tar ledigt å går dit å tittar, för annars kommer ju ingen!!

Å DET vore ju TRIST...Men jag är GLAD över, att kunna vara med mina barn JÄMT!! Skulle aldrig klara å inte få ha dom hos mig!!  =)

Så JAG är ganska nöjd me tillvaron, för min EGEN del... =)

"Tur att jag har en DUBBELT så bra mamma, eftersom jag inte har någon pappa", som sonen uttryckte det.. <3

Å sånt däremot, e ju tråkigt ....  =(

Kan inte göra så mycket åt det tyvärr.

Handlade avslutningkläderna idag...å gjorde några riktiga fynd me!! =)


<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3  

 
// " I can´t go a minute without your love!"

Kommentarer
Postat av: Mr E

Man ska vara stolt över sina barn! Tycker du är stark som tar hand om barnen eftersom INGEN gör det! ;)

2010-06-08 @ 21:56:27
Postat av: Daphne

För mig är det SJÄLVKLART att va med mina barn under deras uppväxt, men tack iaf!!! =)

2010-06-09 @ 15:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0