Svettband!!

Jag har nog världens roligaste ungar!!! =)

Alltid är det NÅN av dom, som kommer me nån kommentar, så man håller på å garva läppen ur led!! =)

Idag var det minstingen som just hade bytt om inför fotbollsträningen...han hade satt på sig sitt svettband...å står å studsar sin boll...

" Mamma, va SKÖNT det är med den här svettkörteln!! Man blir mjuk i armen, liksom!!" Å så sträcker han fram handleden..."Visst ÄR det här svettkött??"

Hahahahahaha!!!

Å igår när vi pratade, å jag sa "VA?", för att ja va mer döv än VANLIGT igår =), så sa han " Ska jag behöva UPPREPA mig, LILLA DAMEN!?" Haha Jaaa ibland är det svårt att hålla god min... =)

Barn är underbara!!! <3



// " It´s not fair"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0