Dam da dam dam!! :)

On this day of your life, Sandra, we believe God wants you to know ... that it's okay to receive.
Message from God
Have you been the giver for so long that you have forgotten how to receive? Allow others to give you some of the love that you give so freely. Seek a balance between your giving and your receiving.


So long..tjaaa...va e LÄNGE?? :)

är det väl, om man är en sån person, som ser till ANDRAS bästa, framför sitt EGET, antar jag...

Vet ju definitivt några, som INTE känner igen sig där.... jag skulle kunna nämna namn.


Har haft semester, i några veckor nu, och har några veckor kvar. :o)

Vi har hunnit med en hel del...b l a har vi:



 <-----  Ätit massa sånt!



 <----- Druckit lite sånt... ( Dom som var ÖVER 20 år, vill säga..;) )




 <----  Varit på sånt (By the way, så pekade den här snygga riddaren mot MIG, när han skulle välja kvinna....höll på å göra i brallan... ;) )




 <---- Å klippt lilla papegojan.... ;)



Har gjort massa fler roliga saker, men dom är privata!! ;)


Nu längtar jag tills den 7 augusti.... ;)




// "You know I´m a dreamer, but my heart´s of gold.."










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0