Vilken dag!

Har varit på möte med sonen idag, ett uppföljningsmöte, eftersom han gick på grupp i höstas, för barn i hans situation.

Vi måste dessvärre gå fler gånger... mer kan jag inte gå in på det här....


Sen var vi på apoteket, tack Katta, och hann precis komma hem..så fastnade sonen med foten på min crosstrainer...blod överallt!! Jag tog en handduk och virade runt för å stoppa blodet, medans andra sonen ringde efter hjälp. Tack Alex! Ner till akuten!! Resultatet blev att han fick sy...precis vid senan under stortån....å det hade liksom blivit en glipa runt halva tån...nu hoppas jag bara att det läker som det ska!! :o(

Måste ändå säga att han var asduktig!! Den enda gången han gnällde, var när de satte bedövningen i det djupa såret, å då e det fanimej befogat!!!

Vi hade tur med personalen på akuten, för han som hjälpte oss va en klasskompis pappa, så sonen blev nog lite lugnare bara därför. Sen är ju jag lugn också..så allt gick så bra som det kunde, efter omständigheterna.

:o/

Så nu blir det ingen fotbollsträning på söndag, men huvudsaken att han blir bra fort. :o)

(Förresten, kontentan av detta MÅSTE väl ändå va att det ÄR farligt att träna??) :oP

När vi kom hem, tack Micke,  så lagade jag mat. Han fick välja mat idag, å gissa vad han valde? Japp! Fiskpinnar å ris, som VANLIGT! :o)


Undra förresten, varför det heter "fiskPINNAR"??? Ser ju inte direkt ut som "pinnar", om du frågar mig!! :oP

Nu har jag precis satt mig ner i soffan, efter att ha tvättat bort blod, å bakat en kladdkaka samt kokat mig en kopp java...NU, som först, ska jag koppla av..... :oD



// " Youré missing every part"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0