Softisch..

..lördag ikväll då! Sjukt nice å bara VAAAAA.... :o)

SJUKT KALLT ute i dag också! Å kallare ska det tydligen bli också!!! Ja menar , HUR kallt kan det BLI????!!

Gick en promenad förrut, å höll på att frysa ihjäl på RIKTIGT...vi som bor i mitten av landet vill inte HA det såhär, för då hade vi ju såklart bott högre upp i landet!! Inte SÅ svårt å räkna ut, om ni frågar mig!! :oP

Sen det här med brun snö; VEM gillar DET?? ELLER gul för den delen??? Det e ju lika äckligt att dra in under skorna, som om man skulle spottasitt eget golv...å det gör man ju inte, om man e frisk.

I morgon blir ja iaf varmare i själ å hjärta, för då, äntligen, kommer min älskling hem!! Å SOM jag har saknat!!!   *livet e inte riktigt desamma, utan dig...* <3

Yeah right BITCH!! haha såklart det inte är !! :oD


Nu ska ja försöka va en duktig tjej, å gå å lägga mig I TID, å DET har väl inte hänt sen Dackefejden... :oD


Å visst blir det lite spännande, å se vad 2010 har i sitt sköte, för övrigt?? Jag VET ju vad jag har i MITT menar ja....he he he  *nej usch på mig, kunde inte låta bli...*




(Men kallt ÄR det!)


:oD


// " Now it´s PAYBACK time!!"








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0