Mattias!

Gud va han dansade bra på "Let´s dance!!" Å han gör ju inte ONT direkt, å titta heller... :oD




:oD :o)


Men seriöst...RABIH?? INGET ONT, om hans dans, men är det INGEN mer än JAG, som tycker att han ler som UFFE LARSSON????? :oP

NOG om Let´s Dance... :oD


VAD har hänt HÄR sedan sist då...?? Jaaa bl a har vi varit ute å käkat, på en asmysig restaurang inne i stan!! Såå sjuukt god mat! Åt fläskfile´med kräftor och sparris...mums!! :o)

Vi firade pappsen, som fyllde 60!! Mycket trevligt.. men va hemma ganska sent..så det va tufft å komma upp dagen efter, då jag skulle jobba.. :o)


Har haft inneboende här i några dagar, men idag e vi själva igen...fast jag gillar ju sällskap...sån e jag!! :oD


Mer då.. JO!! Imorgon ska jag förmodligen tatuera mig!! Dock tar jag bara den lilla nu...pinuppan får vänta ett tag till..

VAD jag ska tatuera?? och VART?? haha BILDER kommer!!! :oP



// "Tattoo my name across your heart, so it will remain.."  :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0