Happy sunday!

Idag är jag LÄTTAD! Vaddå??? Tänker ni, HUR kan hon vara LÄTTAD, på en SÖNDAG?? (Jobbångest å dyl..)

JO! DET ska jag berätta för er!

JAG såg något i helgen, som gör att jag är så himla glad för att JAG är JAG!!  Säger inte mer än så... men ja e lättad över å va singel kan man säga ..nice!! :o)

Är flitig som en myra här hemma...not. :oP Orkar ingenting just nu, för det har varit lite mycket me blodbad å dyl här på sistone....har också hamnat i något stadie av huvudvärk den sista tiden...vet inte riktigt varför, men misstänker att det är avsaknaden av cigaretter kanske, som gör sig påmind?? Är glad över att detta gift är ute ur kroppen..men huvudet e inte lika mycket med på dom noterna uppenbarligen.. :oP

Sonens fot är det väl sådär med..han vill inte riktigt sätta ner den i marken, utan säger att det gör ont. I morgon ska jag lätta på bandaget å titta hur det läker. Idag vägrade han för det gjorde för ont.. :o( Men jag hann uppfatta att det har runnit lite om såret iaf...usch!!


Nu ska ja stänga dom isblå för idag!!


Natti natti!! :o)




// " Keep on calling my name I´ll be there"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0