Fredag 22/1-10

Kollar just nu på Deuce Bigalow ( Hollywood gigolo filmen)... ha ha den har man ju sett några gånger , men den e såå sjuk!! :o)

SNACKA om å få dejta ORIGINAL!!! Hahaha :oD Allt från JÄTTEKVINNOR, till Tourettes brudar!! Haha


Jag har varit SÅÅ trött idag...jag VET INTE, men det KAN ju BERO PÅ...HUNDEN som höll mig vaken med sina SNARKNINGAR halva natten!! PRECIS när ja höll på å somna igår, så la hon sig under sängen..å SEN, ROCKADE HON LOSS!!! Trodde hela sängen skulle ge med sig där ett tag...mohahaha VÄRRE än en stor stark karl, lät hon! :oD







Awww, men sååå fin e hon iaf! :o)


Det plingade på dörren strax efter, att vi hade kommit hem idag... Utanför stod en snygg karl, som frågade sonen, om han hade mamma eller pappa hemma....

- Jag HAR ingen pappa, men mamma e här...vänta lite...

Det var vad han svarade....aawww mammas hjärta...




// " Burn motherfucker.."





Kommentarer
Postat av: jimmy

Har hyresgästföreningen börjat med hunkar nu? Fan vad giftiga dom är...

2010-01-24 @ 01:41:15
URL: http://jimmyroger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0