Faster igen!

I natt kl halv tre, fick jag en bild på en jättefin liten flicka, som var alldeles nykläckt! ;o)

Min bror har blivit pappa igen, och Jessi ska hon heta! :)

Såg en livs levande SMURF idag förresten..vit mössa å blå i ansiktet! :oD :oP Och så såg den ut å hänga me GAMMELSMURFEN!! Moha ha ha På riktigt!!! :oD

Idag gjorde jag äntligen min älskade lilla tatuering!!! SOM jag har LÄNGTAT!! Nu e det bara den stora på benet kvar, sen e jag KLAR!! :o)

Såhär blev den!! (Jag VET att ni e NYFIKNA!! :oP)


På bilden e den ju svullen å röd...SÅ den ser mkt bättre ut i verkligheten!!

Det står Veritas, som betyder Sanningen, på latin. Det är den JAG står för!! :o)

Så den här tatueringen symboliserar mycket för mig!! Utan att bli alltför mycket Miami Ink, så kan man säga, att JAG är sann emot mig själv och andra, och att jag HAR sanningen INOM mig, for life, hela tiden!! : o) Den kan INGEN ta ifrån en! Och det är i korta drag vad den här tatueringen står för. :)  Sanningen segrar alltid..eller hur...? :o)

Om inte annat, så springer den JÄVLIGT fort, för den kommer ALLTID ikapp en!! ha ha ha :oP

Det stod emellan detta ord och ett annat, men det här ordet kändes mer rätt för mig, och det betyder mer för mig.

Såå I am HAPPY!! :o)


Sonens fot läker nog bra, för han ligger ner mycket, och e sååå duktig! :o) Han e impad av sig själv också, för han kan hoppa 74 steg nu, på ETT BEN!! :oD



Puss!!


// " I´ll always be true, so please love me do! "

 


Kommentarer
Postat av: Zandra

SNYGG!!!!Kram Zandra

2010-01-17 @ 07:45:11
URL: http://lillfisens.blogg.se/
Postat av: Daphneh

Tack gumman!! :)

2010-01-17 @ 13:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0