Blev sååå

irriterad på en person idag, som la sig i saker som den inte har ett dugg me å göra!! Men  e ju säkert orolig egentligen...å vill styra å ställa. Jaja VISSA är ju som dom e ..inget å bry sig om egentligen! :o


Å ja could´t care less faktiskt... hade ju inte ens pratat med personen ifråga!! Moha ha ha


Annars
har dagen varit jättebra, å jag fick t o m med mig sonen ut å gå en sväng....nåja..jag fick ju va lite finurlig å säga att vi skulle gå upp till affären å köpa fika, för å få han å gå på foten..å då minsanngick han...iofs HALTADE han..men han gick hela vägen upp till centrum iaf!! Så det funkade!!! *me happy!* Nu får han morgondagen på sig också, att träna på att gå..men sen kör vi me skolan igen!!! :oD ÄÄÄNTLIGEN, säger jag bara!!!! :o)

Det blir ju såå trist å vara hemma!!!! :o(
Men sonen fick ett "krya på dig kort" idag från sin farmor iaf...det va ju snällt!! :o)

Förresten så vill jag tacka dig gulliga nya granne, för pratstunden å "hjälpen"...när jag behövde..uppskattas!! :o)

Och så, sist men inte minst,  slänger jag med en underbar låt, från en underbar kille!! Han e såå grym på gitarr, så han har t o m jämförts, med Jimi Hendricks!!! Lyssna å njut!! ( Å titta med, för DEN delen! :oP)




http://www.youtube.com/watch?v=i2kfNAYHH4k


Gryyym gitarr, eller hur!!!!?...love it!! :o)



// " You can run..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0