Vinter!!

Det är sååå vackert ute nu!! :o) Äntligen en riktig vinter, även om det e snö snö snö.... :o)

Jag tror faktiskt, att jag är norrlänning i själen!! :oP


I morse tog det en å en halv timme att ta sig till jobbet.. snacka om att det är kaos i buss å tåg trafiken nu!! Men egentligen undrar jag varför, för det e väl ingen NYHET att vinter e lika me snö??? Hahaha


Hemma hos mig
flyttas det möbler å packas för fullt nu! I helgen släpade jag sängar... en bra kvinna reder sig själv!! :o)

Ska även sätta ut lite annonser och sälja bort lite saker tänkte jag. :o)

Så är det något ni behöver, så hojta till, vem vet, jag kanske har det!! Hahaha

I morgon ska det packas ännu mer å köras kartonger, men det får bli senare på eftermiddagen, för efter jobbet har vi ett möte, eller sonen iaf... :o)


:oD

 

// " Talk is cheap.."



Vänner! Nu e jag "nåbar" igen. Kraaam på er!! :o)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0