Valentines day





..och jag kom just på, att vi hade en "Valentina" i klassen, när jag gick på gymnasiet.. ha h

Var nog minst två år sen , ja pratade med henne faktiskt...

Själv gillar jag inte den här dagen..snacka om köptrick!! Alla försäljare bara jublar.. men kan man inte visa att man tycker om någon andra dagar?? Behövs det verkligen en speciell DAG för det???

Själv skulle jag nog känna att örfilen hängde i luften,( OM ja nu va sån),  om min man kom me nåt idag..då är det ju inte ens från HJÄRTAT, utan från den HÄR DAGEN!! Snacka om å bli påtvingad att köpa nåt liksom... ha ha a haaa..

Fast om man tänker större, så vet jag att folk skänker pengar till hjärtfonden idag, å DÅ är ju den här dagen viktig!!! :o)


Här har vi varit magsjuka i helgen...eller vi.. sonen iaf. Och konstigt som det är, så kräks man ju oftast på natten??? Någon som har en förklaring på det?

sömn har varit en bristvara för mig i helgen. :o( Har torkat å tröstat, om vartannat....


Men som tur var, så var fredagen härlig iaf, för då hade vi gäster! Vi gjorde mat ihop å myste... :o)



Och till mina vänner, som läser min blogg, så funkar ej min comviq telefon för tillfället, men om någon vecka är den igång igen!! Så ring på mitt 073 nr istället!! :o)
ELLER så kan man ju maila! :) *virrpannan in action...* :oP

P.S jag har Skype också.... :)



//" Livin´the dream!!" woohoooo!!! :oD  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0