Tisdag idag

...Och idag slutade jag tidigt. Skönt! Vi har precis ätit , idag gjorde jag raggmunkar med bacon och lingonsylt. Mums! :)

Efter maten ville minstingen baka...det vill han iofs VARJE dag men.... :)

Såhär blev kakorna som han bakade:


Visst är han duktig?? :o) Bara 6 år...


Har haft huvudvärk idag, men jag tror att det beror på att jag slutat röka (igen). Så det går nog över!! :o)

Däremot, tatueringen, som ja fyllde i i fredags, läker som den ska!! :)



Me like!! :o)


Igår när jag skulle hem fr jobbet, så hamnade jag mitt i "vilda västern". För det första, så hade jag en polishelikopter precis ovanför huvudet, och för det andra, så sprang det poliser på parkeringen brevid hållplatsen där jag stod. Trodde nästan, någon hade rymt från Hall igen.... ha ha ha!! :)

Men tydligen hade det varit ett värdetransportrån här i stan, så det va därför.... funderade ett tag på å ropa " pick ME pick ME" till poliserna, för dom ser ju ofta helt oki ut... men sen la ja ner det... dom såg så upptagna ut allihopa.... ha ha ha!!! :oP


Nää nu ska ja klippa minstingen!! Ha det gott! :)



// " Near, far, wherever you are..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0