...

Kom hem för en halvtimme sen....farit runt å på stan å donat.. :)

... that it's your heart that knows who loves you, not your ears or eyes. Listen to the words, and you can be fooled. Look at the actions, and you can be fooled. Feel deeply into your heart, and then you will know the truth. Who makes your heart soar now? Well, what are you waiting for?

Det du! *ler hemlighetsfullt*

Sanningen ja!! Den bär jag alltid med mig, i mitt hjärta!! Jo visst, så ere serru! =)


Två små killar (en av dom lite större) sitter å småpratar vid matbordet:

E- ..men han försöker göra krokben å sånt...men jag bara hoppar ÖVER hans ben!

C (lite impad)- ..Snyyyggt!! =)

E (Stolt) - Jag HOPPAS det!! =)


Hahaha!! =D

Sweetheartisar!!! <3






// " A hundred thousand bleeding hearts, put us in our graves"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0