Dagens..

..snabbmiddag, fick bli crepes med kräftstjärtar, rödlök å en massa annat joks i !! Gott blev det, även om L gör världens godaste crepes! :o)

Men jag är fasen inte långt efter ...hahaha!!





Har varit hos en sköterska igår, en läkare idag, och i morgon ska jag tillbaka å ta prover å shit... kul kul... men jag gör det före jobbet, och sådär på morgonen brukar det ju gå fort!! Idag gick det allt annat än fort på VC...ja satt å väntade en timme över min tid!!!! Alltså, hade tid 15:30 å det var min tur först 16:30...å då har ju provtagningen stängt god damn!! Därav att jag ska dit för tredje dagen i morgon... gäsp...

Jaja det ordnar sig...det gör det alltid. ( Som Timbuktu sjöng.. ) men det e otäckt å va yr hela tiden...typ som å va på fyllan everyday jämt non stop... vissa kanske skulle tycka att det va schysst, men inte jag!!! :o)

Dessutom har ja ju inget blodtryck å skryta med i grunden heller så... :o)

Påsken har förlöpt väl här, utan missöden, och när jag hämtade den yngsta telningen (?! :oD) i söndags, så var han nyklipptMe like! :o)

I går
när vi satt å småpratade om hur dagen hade varit, och jag frågade om någon på fritids hade lagt märke till att han klippt sig, så fick jag till svar:

"-Jaaa EN! Mathias! Han tyckte det var fint, och han gillade nagellacket också!! hahaha :o)"

Jag dööör...men han skulle prompt ha varannan i silver å varannan i guld.....:o) 

Nuddade knappt nageln me lacket...men det spelade tydligen ingen roll... ha ha :oD



// " See you later alligator!"
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0