April april!

Lurade brallan av en polare idag!! hahaha :oP

Men det största jävla skämtet, bor faktiskt alldeles här i närheten!!! Hahaha tänk att ha en egen dag såhär!! :o)


Igår tvättade jag 24 fönster, så ja e "rätt mör" idag... som tur var så hade vi det hyfsat lugnt idag på jobbet...

E fick en påskpeng från sin farmor idag. :o) Jaa där ser man...
själv ska ja väl ta mig till affären å köpa påskägg så fort tiden finns...  :o)

Har ju vaxat å trimmat kvasten, så satan va den går azzå!!!! E på affären på nolltid!! :oD

( min älskling har oxå trimmat SIN kvast?!... ha ha ha )



Skickade ut en kärring å en gubbe förrut...TROR ni inte ungarna kommer hem me massa stålars å en hel del godis??? Kanske ska göra det varje helg??!! :oD





Dom ser inte riktigt krya ut om ni frågar mig, men dom gick visst hem i stugorna iaf!! Hahah



// " And you take all of me.."


Kommentarer
Postat av: jimmy bergqvist

Wow! Det där är ju skjortorna du hade på gymnasiet, med brett skärp och midjekort svart skinnjacka till.

2010-04-02 @ 19:11:50
URL: http://www.jimmyroger.blogspot.com
Postat av: Daphneh

Hahah det hade det kunnat va faktiskt!!! :oD

2010-04-02 @ 20:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0