Omslagen!

http://www.vulkanmedia.se/unni-drougge

Gå in på den länken, så ser ni hur alla omslag blev, inklusive mitt!!!

Det här är faktiskt nåt av det roligaste jag har gjort!

 *Gumman!! Att Di Leva kan få en människa på SÅ bra humör!!* hahaha


Kom nyligen hem från fotbollsträningen, och jag lovar att vi såg ut som två dränkta katter, även att vi åkte med Pia hem!! Himlen bara öppnade sig ju.... som tur var, så va det bara tio min kvar av träningen... :o)

Gruppen började idag också, och det verkade gå bra..jag skriver ju lite torftigt här, men ni som undrar får väl ringa, så berättar ja mer!! :P

Förresten så hade ja det jätte trevligt i helgen! Va ute en sväng, fast inte med den ja skulle från början, för dom gick till Limerick, å där vill man ju inte sätta sin fot...det är ju för "dom som överlevde pizzan"...hahah skoja bara men de e ju inte direkt nåt höjdar ställe!!


Nu ska vi snart kika på Idol! :)

Puss å kram!!


// "Fuck you very much!!" :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0