Idol..

..e tillbaks! Faan va kul det är å se alla som e på audition!! Det e nästan det roligaste innan alla blir så duktiga tycker jag! :)

Idag tog jag mig i kragen och tog upp studerandet igen. Lämnade in sista uppgiften i första blocket om vetenskapliga teorier. :)

Nu ska ja bara plöja igenom resten av alkoholbehandlarboken, sen går jag på nästa block, som handlar om den sociala biten, med relationslära och anhörigbegreppet osv... :)

skit kul är det!!

Är så glad över att jag gör nåt jag verkligen vill! :) 

Nä nu ska jag beställa lite nya kläder tänkte jag...eller vi får väl se om ja hittar nåt jag gillar...pallar inte å springa i affärer, och minstingen behöver ju vinterkläder osv... :)

Så det ska jag fixa!! :)






By the way gumman, den här e till dig!! * KOM HEM!!*

http://www.youtube.com/watch?v=IpZm1TstpjQ



//" Sunset Superman!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0