"Ibbe"

Vi har idag i Sverige,EN som verkligen kan kalla sig FOTBOLLSPELARE. jag pratar naturligtvis om Zlatan!! Missade ni hans mål i går?? Det kom MINST sagt, i slutet av matchen- japp tiden var redan UTE, men domaren hade inte lyckats få upp visselpipan till munnen än, som tur va! :o)
 
Zlatan, (eller Joakim, om ni frågar min son :P), fick knuff på bollen, som bokstavligen RULLADE förbi målvakten, och in i mål!! Sååå nice! :)

Min fundering nu är, hur vi ska lyckas i fortsättningen, för att ta oss till VM....
Visst absolut kämpar grabbarna på, men det RÄCKER INTE!! För så fort dom får lite press på sig, så börjar dom me konstiga långbollar, å blir totalt ofokucerade, tycker jag!

Hur som helst, så hoppas jag såklart att vi får se fler kliva upp, och ta för sig, som allas vår egen "Ibbe" gör!!


 

// " You can´t read my pokerface"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0