Söndag 4/10

Har haft en underbar helg! I fredags blev jag bjuden på middag med gott vin till. Det va jättetrevligt!! :)

I lördags var jag hemma hos en kompis, och det var också jättetrevligt! :) Vi var där hela dagen och halva kvällen...vi käkade ihop...fikade...och bara njöt av å vara lediga! :)

Även idag har det varit fullt upp. Sonen hade en kompis här några timmar..så det var full fart! :)

Härligt!!

Pluggandet har börjat flyta på igen..och på jobbet går det bra. Skönt!! :)

Var det någon som såg det superintressanta programmet på SVT, som hette "Kysst av spriten" förresten?? Har för mig att det går på måndagar. Om inte, så GÖR DET!!
Jag rekomenderar det varmt, för alla känner väl någon som dricker för mycket? Det är ett väldigt bra program, som belyser problemet från olika vinklar. För mig som pluggar, är det suveränt att dom sänder det just nu. :)

Nä nu ska jag kolla på teven en stund...var längesen jag gjorde det, å i morgon får ja besök igen, så då lär det ju inte bli nåt tittande på burken iaf!! :)



// " I´m gonna dance on your grave one day" :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0