Lite om mycket

Igår fyllde mammsen år..vi var där och käkade, och jag köpte asgulliga lyktor till henne! :)

Idag har vi varit på sonens fotbollsavslutning..my god va stolt han var, när han fick ta emot medaljen på scenen!! Och INTE MINST var hans mor stolt!! :D




Gullunge!! :D


Min stora son är på konsert ikväll, Muse, hette dom visst! :)
Hans morbror jobbar på den konserten, så han får skjuts hem å allt, och det känns ju skönt, för en hönsmamma som jag!! :D

Mellansonen då? Jo han ligger i sängen med feber...trist...jag som hade tänkt att vi skulle gå på bio..men det är ju en dag i morgon med!!! Vi får hoppas att han känner sig bättre då! :)

Jag är bara lite orolig, att hans huvudvärk har med röken att göra...men vi var ju hos läkaren för två veckor sen, och sa dom ju att om det inte gick över så skulle vi komma tillbaka. Men enligt sonen, så gick det över, å sen kom det tillbaka...skumt!! :/

...

"Baby" har varit här nu på kvällen , och jag fixade lite mat och så...trevligt! :)
Vi var där efter fotbollsavslutningen med... :)

När jag tänker efter, så har vi setts nästan varje dag den senaste tiden.... :D :P

Mycket har hänt i mitt liv, men jag skriver ju inte allt här, av naturliga skäl... :P


God natt, nu har ja annat för mig!!


//" things that make you go hmmm"... :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0