You gotta lose your mind in Detroit Rock City!!!

.... Bandit Strömmar ur högtalaren ... snabeldraken e framme ... eller som Jonte Brukar Säga ... "den dustsucker".. he he .... Livet leker!: o)

ÄNTLIGEN, börjar jag må bättre!! Den nya pencillinen börjar Hjälpa nu .. sååååå nice! : o)

I morgon e de part här ... polare kommer över ... nice IGEN då!! : o)

Tyvärr Fick ja veta nåt tråkigt, om P igår När vi tog en kaffe ... men ja ska höra av mig till henne snart, å se Hur det går för henne ... lilla gumman! : o (
Så hon kommer nog integ ...

Livet, är inte alltid rättvist, men som jag Brukar Säga ... "jag vet Att dö kommer att, hämnd så min är Att leva väl !"... : oD

Ska dra igång me träningen igen Nu när ja mår Bättre .. ska bli sååå skönt! Har tjuvstartat lite Redan Faktiskt, med promenader! : o)


Snyggosar! : oP


Såg en bra film häromdan förresten .. Sthlm Boogie ... han den långhåriga påminner som f om jonte juh! De sa han själv också!! hahahah



Sjuukt snygg snubbe då'råh .... he he jooooo ALEX !!!!! : oP



/ / "So looooong !!"... : o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0