tisdag 10/11

Sonen 6 år, ropar...

- Mamma!!

-Jaa vad är det?

-Jag föder BARN här inne!!!

mohahahahahha!!! kan nästan inte sluta skratta!!!! :D

Det han gjorde, va å spela ett spel på Bolibompasidan, där djuren på bondgården fick ungar..


Ungar e fööör härliga!! Tänk, vad föräldrar som inte bor med sina barn missar!! Helt galet!! :D



Igår kallade min son en person vid NAMN.... RÅDISS säger jag!!! :D :P

Men inget annat kan ju vara förväntat heller kanske.... :) 

Han sa dessutom att han inte ens kände igen honom först...

Jaja självvalt.



Idag har ja haft ont i huvudet hela eftermiddagen, så jag kunde inte träna idag, men en dags uppehåll gör ju inget.

Tror dessutom att jag håller på å bli rejält förkyld,,,och det skulle ju suga..me tanke på att jag ska bort i helgen... fuck it!! :(


Jaja, det ÄR ju bara tisdag än!!!! :)



// " I can cut you into pieces, when my heart is...broken."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0