Söndag snoriga söndag!!

Fiii fäään va förkyld jag e!! Och MIN RÖST sen....hahahaha!! Den som ja tyckte, va lite "sexigt hes" igår...har förvandlats till "målbrottshes" idag!!! MED STÄNK av HELT röstbortfall!!!! :(

Som om det inte räcker DÄR  (gör något NÅNSIN det i mitt liv??) , så e jag jättesnorig, och har en kraftigt tilltagande hosta på gång!!! Jiiiippiiiii!!!! :(

Och som inte DET räcker.. (vad VAR det ja sa?!), så VEM springer man på, utanför pizzerian??? Jaa EXAKT!! Å där e man...snorig, lite bakis, trött som bara den..jaa ni hajjar!!! Bad looks day!!

VARFÖR är det ALLTID då...folk man inte VILL träffa, just då, dyker upp??? Skumt det där... :)

Haha å när han hörde min kraxande stämma, gömde han sig bakom bildörren å sa att han hade bacillskräck mot folk som e sjuka!! Mohahahaha :D

Ganska roligt faktiskt!! :D

Nu får man väl se hur länge man måste va hemma.....DET däremot e boring... :(


Hämtade E från kontaktfamiljen idag, och han hostar han med! Men han e pigg i övrigt, så förmodligen går han till skolan i morgon..såvida han inte hostar hela natten.. vi får se i morgon helt enkelt!! :)

Vad gäller män i övrigt så har jag fått ta så mycket skit idag, så jag nästan undrar va fan det e för fel på dom "små liven"??? Okej om hälften var BERÄTTIGAD skit, men NÄR nån är ORÄTTVIS, då är det FASEN inte snällt!!! :(

Varför gör man så mot en annan människa för??

Det är väl inte meningen att man ska förstå dom alls...


// " There ain´t no easy way out"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0