Seminarie!

..Har jag varit på fredag och lördag, och det var askul och superintressant!! Men betoning på SUPER he he , eftersom det är det jag ska jobba med!!! :D

Det har DOCK uppstått ett litet DILEMMA, i den "Hedmanska skallen", och det är ATU ELLER AHTU??? Hmmm TÅL att tänkas på!! :/

Blev faktiskt lite sugen på att ändra mig, och bli alkohol och drogterapeut istället.....men vi får se!! :D

Det va ett jättekul gäng iaf, som ja pluggar med, och vi kan nog har mycket stöd av varandra! Å helt UNDERBARA lärare!! Jag garvade nästan hela tiden, för dom va så roliga!!!! :D Humor e väl underbart!! :D

Däremot kommer det att bli tuffa år...för det e massor vi ska plugga oss igenom!!

  Såhär kan det se ut i min mottagning sen!! :)


J var så jäkla gullig, och tog E både fredag och lördag, så vi sov där i natt...och igår när ja kom hem, så hade dom dukat fint å gjort mat och nåt glas vin blev det också!! ASTREVLIGT!! Och eftersom det VAR så trevligt, så kom ja inte i säng förrän kl ett...DET kändes kl 6 i morse kan jag lova!!!! :)

Idag när jag kom hem, hade han också gjort middag, och fixat lördagsgodis till ungarna å allt!! Så himla snäll e han... :)

C är på Släd...dom skulle iväg på skytte idag, men jag har inte pratat med honom nåt än, så jag vet inte hur det gick...men jag ANTAR att han har haft det jätteskoj!!!

M kom precis hem fr bion....han hade sett "The box", eller vad den nu hette??? :)

Jaaa vad mer..jo! Det är ju FARS DAG I MORGON!! Så jag smusslade in en chokladask, i Js barns rum, som dom ska ge honom i morgon, och ja ska kolla med mina barn också, om dom vill ge nåt till sin pappa, Patrik.. :D

På tal om pappor....SVIN influensa vaccinet är nu i barnen, och det verkar inte ha blivit någon mer biverkning än trötthet å lite stel i armen, än så länge..och vi hoppas att det räcker så!! :/


Tjing från en blivande terapeut! :D


// " Just dance, it will be okay!" :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0