Onsdag 18/11-09

KAAATJIIING!!! Pengar in idag!! Löööövly!! :o)

nu har jag nya näsdroppar igen...niiice...å vi inhandlade även en present till sonens kompis. Det är barnkalas där på söndag. :o)


I morgon kommer en hårig kille hit... :o)  Ska vara hundvakt i några dar. :oP

Det tycker barnen är kul! Min dammsugare gillar det inte lika mkt.... :oO


Ni som läser min blogg, får gärna lämna ett tassavtryck, om ni vill...för det är alltid bra med lite feedback!! :o)

(*
Alla utom LUSTIGA FAMILJEN, ERA kommentarer klarar jag mig utan*....)


Nåja..här kommer en fundering!!

" Vad tror du om, att leva livet baklänges? Man skulle starta med att dö, och få det överstökat. Sen vaknar man upp på ett ålderdomshem, och får det bättre och bättre för var dag...man blir så småningom för pigg, för att vara där, och får sin pension.
På sin första arbetsdag, får man en guldklocka. Sen arbetar man i 40 år tills man är ung nog att dra sig tillbaka från arbetsmarkanden. Man dricker å festar och förbereder sig på att ta de lugnt...sen är man i grundskolan, blir ett barn. leker, har inga förpliktelser tills man blir en baby.....de sista nio månaderna flyter man runt i ett fint lyckorus. Där finns centralvärme, roomservice m.m
Å till sist, försvinner man från denna värld, i en orgasm!! ;o)



Låter ganska nice, eller hur??? :oD :o)








// " Were of to never never land.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0