Måndagen 16 nov

E "läckert hes" idag med...hostade ungefär hela natten och sov halva förmiddagen.. :(

Har fixat lite på min övervåning idag, så NÅT e gjort här hemma iaf! En snubbe kom och hämtade soffan som stod däruppe i sonens rum. Skönt å bli av med den, även om jag har en hel del trevliga minnen från den soffan!!! :o) :oD   (Som en annan person oxå sa...)   :)

I morgon ska jag ge mig på nedervåningen, i den utsträckning jag orkar...mår ju som sagt inte asbra...och jag vill ju kunna jobba så fort som möjligt igen, så det gäller ju att vila!!!

Lånade en ny bok igår, så nu kan jag ta tag i block två i pluggandet...roligt!! Nu ska jag läsa om psykiatrin i Sverige. :)


Mycket intressant läsning!!

På tal om läsning, så läste jag att det bara är MÄN, som har dött av svininfluensan hittills?????

Mohahahahah SÄGER det er NÅT, kanske????? hahahahahahahah!!!! :P


Tjenixen!!

//" Ain´t got no T-bone.." :oO  :oD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0