Japp de var..

Halsfluss. Livet suger- men JAG gör det bättre, som jag brukar säga! :P

Och som om DET inte vore NOG, så har jag infektion i benet oxå..JAG som hade kommit igång så bra, med träningen å allt!! DAMN IT, säger jag....

Pratade me en killpolare ikväll, å det visade sig, att en tjejkompis till mig, har bott ihop me mitt ex UTAN att vi hade fattat vilka vi var!!! hahah å vi har umgåtts i typ flera år!! Helt sjukt va världen e liten alltså!!! :D

Ganska komiskt faktiskt... :)

Å killpolaren, umgicks me mitt ex på den tiden, så det va därför han visste vem hon var. :)

Efter jobbet å läkarbesöket idag. skjutsade jag J till Älvsjö, för han skulle på kryssning, å ja lånar bilen undertiden. :)

Ska hämta honom vid båten i morgon med.

Sen åkte jag till en kompis ( hon jag egentligen skulle ut med idag) och hon bjöd på jättegod mat. *puss*

När jag kom hem (ganska sent), så hade min gamla ungdomskärlek mailat om, att han va ledig ikväll!! ÄR det fredagen den 13 eller??????? DAMN IT *2!!!!!!!!

Men vi mailade lite fram å tebax iaf..å gissa vad??? Vi kanske ska dra på en weekend ihop!!!!! :) :D

Helt galet!!!! :)


Nu ska jag ringa en tjej kompis åsen sova så ja mår bättre i morgon å kanske kan gå på fest!! :)


natti natti!!


// " Born to be wild!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0