Häpp!!

...Som Pia brukar skriva.. :o)

Idag har jag fixat ner stakarna fr vinden, och börjat städa lite grann...rensat reklam osv... :o)

Jag fortsätter lite på förmiddagen i morgon med. På eftermiddagen har ju E grupp. Så jag måste hämta honom ganska tidigt, och medans han är på gruppen, så hämtar jag ut nästa pencillinkur. :o(

Jobbigt att inte bli frisk!!!

Och framförallt , är det jobbigt, att inte ha någon som helst ORK i kroppen... :o(

Men, det är bara att kämpa på, sa flickan!! :o)

Har roat mig på alla möjliga lugna sätt...har bla målat naglarna lite annorlunda:


 Coolt va?? Det är blommor, eller som stjärnor nästan. :o) 


Och så har jag börjat med min uppsatsskrivning med! Har kommit en liten bit på väg nu... :o)



Såå rolig bok ja läste häromdan!! Hahahh




Den e ju fanimej BÄST!! hah a a ha hhaaa



//" C´mon everybody"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0