Äntligen hemma

...visar dom på fyran nu! :) Kom faktiskt hem, för bara en stund sen. Har varit på möte på stan med sonen. Det gick bra. :o)

Annars har jag försökt att ta det lugnt idag...ok då..drog väl ett snabbt varv med snabeldraken... :o)

MEN!! Jag VILADE OCKSÅ!! Satt faktiskt med en kopp te i soffan, å tittade på Oprah... :oD

Det handlade om sk "män" som misshandlar sina kvinnor..PFFTH! MÄN!!! Nää mer FJOLLOR isf, som inte klarar av å ge sig på annat än en försvarslös tjej tycker JAG!!! :oO

Pinsamt är vad det är .

I går kom grannen över på fika. och när jag frågade om han ville komma, fast ja inte hade nåt å bjuda på så svarade han; - "Då får du väl baka nåt!" :oD

-Javisst kan ja DET, tänkte jag och drog i hop en chokladkaka!!  :o)


 God var den, men han bara skrattade när han kom!!.....

-"Jag SKOJADE ju bara!!" sa han... hahaha men han såg inte direkt ut å LIDA, så han blev nog glad!! :o)



Tjolahopp på er!!



// " You may say i´m a dreamer.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0