Vem har namnsdag idag då??

Jo sonen! Han fick en målarbok av mig, och blev jättenöjd!! Han har målat och pysslat halva kvällen!! :o)

JAG brukar ju bry mig om namnsdagar...alla gör ju inte det, det vet jag.

Vi var hos en kompis till mig och fikade också...hon fyllde år idag! Ringde henne förrut på dagen och sjöng på finska!! hahahahaha :o)

Faan va förvånad hon blev!! :oD

Annars så har jag jobbat idag, men halva styrkan var sjuka där, så det va väldigt lugnt!! så jag gjorde lite saker på datan, som behövde göras..månadsbrev, språkjournalen osv.. :o)

I morgon hinner jag bara jobba två timmar, så det blir en kort dag.... :o)

När jag kom hem idag så stod mitt badrum utanför porten!! hahaha Jag SKÄMTAR inte!!!! Hela kakelväggarna står här utanför!!! :o)

Nu är dom inne vid träväggen och harvar...undrar just vart det där slutar...hahha

:o)

Nu måste jag gräva ner mig i min kalender, så hej hopp!!!

 regn...jippi...


// " I know him so well..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0