Tjoohoo!

Idag har jag haft det så skönt! Varit ute å gått en skön promenad, för att sen sola en stund! Helt kanon skönt var det! :o)

Haft kompisar här till och från under dagen....bla en som jag inte träffat på ganska länge!! Det var kul!! :o)

Trodde det kanske kunde bli en ganska trist dag, i morse när jag vaknade...med huvudvärk å sådär..men fan heller!!! :oD

Sen blev ju dagen bara BÄTTRE av, att jag pratade en låång stund, med en person, ett mkt givande samtal, visade det sig att bli!! :oD

Sen på vilket sätt, det lämnar jag därhän... :o)

Vad tyckte ni om bidraget som vann ESC då?? Jag tyckte det var helt ok..även om jag hade föredragit tex Turkiet som vinnare. Men jag lyssnade ju bara med ett halvt öra iofs.. :o) 

Har bara haft min äldsta son hemma i helgen...men imorgon e det slut på lugnet igen..hahah :o)

Fast det e bara mysigt.  :o)

I´m a super mom you know!! :oP

Men nu ska super mamman sova!!!!

//" So I held my head high!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0