tisdag 5/5

Igår fyllde min son tolv år! GRATTIS storkillen!! *älskar dig*



Själv e jag hemma me ont i halsen å feber....inte kul alls... :o(

Ska iaf dra ett varv me dammsugaren, å sen måste jag till banken.  Funny .... naaaat!! *Som Borat skulle ha sagt!"

Tänk va fort det går efter valborg egentligen...allt ska fixas inför sommaren!!

I veckan ska minstingen till sin nya skola..och jag ska också dit i slutet av månaden, på föräldramöte.

Lyssnar just nu på Bandit, och dom spelar nu den suveräna 6:36 me Mustasch.... grym!! :o)

Ju HÖGRE man spelar den, desto bättre är den!! :o)

Sen e man ju dessuton "polare" me sångaren så...hahahha! :oP

Längesen man såg dom faktiskt.....kanske skulle ta å kolla upp lite konserter... :oD

Kul..nu regnar det också..ja som tänkte gå ner till stan...blir väl inte det då...suck...jaja ska iaf ta å sätta lite fart här nu...e seg som bara den...jobbigt med feber juh... :o(


Bye for now!!



//" When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years...." 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0