sen lördag eller tidig söndag :o)

..Och jag har precis kommit hem. Skönt nog är jag inte ett dugg trött...vilket har varit fallet hela dagen...gått över!! :o)

Som vanligt har jag inte skrivit på länge, och som vanligt beror det på, att jag haft fullt upp!! Mitt liv innehåller så mycket just nu. :o)

Satt och funderade på det idag faktiskt, när jag satt på ballen....sommaren är på väg..och jag ser verkligen fram emot den!!  :o) :o) :oD ;o)

Jobb, plugg, barnen, vänner...många vänner!!  :o)

Läste en intressant grej idag förresten, när jag pluggade....om dom där sekunderna innan man dör...ni vet, när själen lämnar kroppen, tunneln..osv.....de människor som har haft en nära döden upplevelse..vittnar om hur livet passerar revy...och hur smärtsamt det kan vara om de gjort något orätt i livet som spelas upp....och när de då, räddas från döden.blir de tydligen mer ödmjuka, och vill ställa saker och ting till rätta, som de gjort.....ville bara dela med mig av det, för det är som sagt en intressant sak, som fler borde ha med sig i livet...för tänk själv å ligga för döden, å se en massa saker som inte e as kul..å sen dö..snacka om dödsångest!!! usch...

Gillar verkligen att plugga...det är så himla intressant!! Men jag har ju alltid fascinerats av hur människor fungerar osv...men kul är det!!! :oD

Dessutom är det ju kul att göra något,, FÖR MIG. :o)

Sånt är viktigt också. Att få egen tid.

Nästa vecka blir det fullt schema. Det märks att det är slutspurten nu, innan semester å sommarlov osv, för ALLT ska hinnas med.. :o/

Det är möten på jobbet, i skolan och på dagis. Jag ska t e x den 7 maj, iväg på ett möte i Hovsjö, om grön flagg. Jag sitter ju i miljö gruppen... :o)

Sen är det ju mycket inför minstingens skolstart i höst, med möte i hans nya klass osv..och stor killen, med sin gymnasie gång..jaa fullt upp är det!!  Men jag klagar inte... gillar att ha mycket att göra!! :o)

Klart att vissa saker skulle man kanske vilja slippa att springa på..onödiga saker osv..men men that´s life. :o)

Hahaha förresten, är det någon som har missat att kolla på "Spermaharen", (och NEJ, det är ingen "vuxenfilm",) så se den!! hahah den e helt sjuk!! :oD

"Jag gillar brunt..." hahahah "Ridå!! ":o)

Vad gjorde ni på valborg då?? Själv hade jag en del kompisar här.. och vi grillade...sen tog vi en promenad ner till brasan. Det var en av de trevligaste "valborgarna" jag har haft, faktiskt. Den när jag förlovade mig har jag för mig var rätt bra också...men det är ju så preskiberat nu. hahah!!  :o)

Var iaf på konsert då..och jag va ju å kollade på EType en kort sväng nu i år , för jag va ju ändå chaufför....så jag kunde lika väl stanna en timme å kolla...han e väl okej.. "Mer näsa!!" (GÅÅÅR DET???!!!) :o)

Nåt mer jag kan välja ut, att berätta om...tjaaaa, bad rums renoveringen pågår för fullt...vilket betyder hyres reducering ett tag för mig...och en över våning i 40 graders värme...jag som just hade flyttat upp min säng dit och gjort om med tyger och rumsavdelare osv....jaja, det funkar. :o)

fast nu hinner jag inte skriva mer, så tjing tjing å ha det gott!!!

(ÄR det såå mycket POLLEN i år??? )



//" Living life in peace..yoohooo... "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0